WSPiA- Pedagogika, Logopedia
Studenci pedagogiki łączcie się:) Ruszamy od października.
FAQ
Szukaj
Rejestracja
Profil
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum WSPiA- Pedagogika, Logopedia Strona Główna
->
Pomocna dłoń
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie GMT + 3 Godziny
Skocz do:
Wybierz forum
Dla Niezarejestrowanych
----------------
Witam wszystkich forumowiczy
Regulamin
Gaduła
Dla osób, które chcą wzmocnić nasze szeregi
Imprezki
LOGOPEDIA- studia podyplomowe
----------------
Logopedia
Wprowadzenie do logopedii
Gerontologia
Plan
Praktyki
Pedagogika-rok I
----------------
Pedagogika Społeczna
Historia Wychowania
Dydaktyka Ogólna
Pedagogika Ogólna
Socjologia
Psychologia
Filozofia
Teoretyczne Podstawy Wychowania
Biomedyczne Podstawy Rozwoju Człowieka
Ważne terminy
Pomocna dłoń
Ogłoszenia
Specjalizacje-rok II
----------------
Pedagogika resocjalizacyjna i penitencjarna
Doradztwo personalno-zawodowe z public relations
Edukacja przedszkolna i wczesnoszkolna z wychowaniem fizycznym / z językiem angielskim
Dział techniczny
----------------
Funkcjonowanie forum
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Gość
Wysłany: 16:05 10.06.2008
Temat postu:
Mimi napisał:
Korespondencja seryjna
Zadanie 1.
W pliku dane-kor-ser.doc (na dysku C) znajdują się dane kandydatów na studia.
• Ile jest dziewcząt wśród kandydatów?
• Ilu kandydatów urodziło się w 1979 r?
• Ilu kandydatów ukończyło technikum?
Zadanie 2.
Z dysku C otwórz plik list-kor-ser.doc (jest to wzór zawiadomienia o przyjęciu na studia). W miejscach oznaczonych „?” uzupełnij ten list o pola korespondencji seryjnej i/lub pola programu Word, tak aby powstały imienne zawiadomienia o przyjęciu na studia dla wszystkich osób z pliku danych dane-kor-ser.doc. Utworzony dokument zapisz pod nazwą zawiadomienia.doc.
Zadanie 3.
Korzystając z danych zawartych w pliku dane-kor-ser.doc utwórz imienne zaproszenia na wystawę dla wszystkich osób, które ukończyły szkołę w 1999 roku. Wykorzystaj gotowy tekst zaproszenia z pliku wystawa.doc z dysku C. Na zaproszeniu powinien znaleźć się zwrot grzecznościowy oraz imię i nazwisko. Utworzony dokument zapisz pod nazwą zaproszenia na wystawę.doc.
Zadanie 4.
Utwórz zaadresowane koperty typu DL dla wszystkich osób z pliku danych dane-kor-ser.doc. Adres poprzedź zwrotem grzecznościowym, całość: czcionka Arial 16pt, kolor czerwony. Utworzony dokument zapisz pod nazwą koperty-dl.doc.
Zadanie 5.
Korzystając z danych zawartych w pliku dane-kor-ser.doc utwórz imienne zaproszenia na przedstawienie dla wszystkich, którzy ukończyli liceum w roku 2000 (wykorzystaj gotowy dokument przedstawienie.doc z dysku C). Na zaproszeniu powinien znaleźć się zwrot grzecznościowy oraz imię i nazwisko. Utworzony dokument zapisz pod nazwą zaproszenia na przedstawienie.doc.
Zadanie 6.
Korzystając z danych zawartych w pliku dane-kor-ser.doc utwórz zaadresowane koperty o rozmiarze: 17cm (szerokość) na 10cm (wysokość) dla wszystkich, którzy ukończyli technikum. Na kopercie powinien znaleźć się zwrot grzecznościowy, imię i nazwisko oraz adres (czcionka Impact 15pt, kolor niebieski). Utworzony dokument zapisz pod nazwą koperty.doc.
Zadanie 7.
Wymyśl (napisz kolorowy tekst, dodaj rysunki) imienne zaproszenia na bal maturalny dla wszystkich osób z pliku danych dane-kor-ser.doc. Powstały dokument zapisz pod nazwą zaproszenia na bal.doc.
Mimi
Wysłany: 16:05 10.06.2008
Temat postu:
Zadanie 1.
1. Znajdź i otwórz plik parki-1.doc, a następnie zapisz go na dyskietce pod nazwą praca-1.doc
2. Nadaj tytuł (w nowym wierszu nad tekstem, na środku): PARKI, UŻYTKI, ZESPOŁY (czcionka Tahoma, rozmiar 18 pt, kolor różowy).
3. Sprawdź w całym tekście pisownię i popraw ewentualne błędy. Włącz dzielenie wyrazów.
4. Ustaw marginesy: górny: 1,5 cm, dolny: 1 cm, lewy: 2,5 cm i prawy: 2 cm
5. Zmień czcionkę w treści rozdziałów na:
a) Rozdział 1 – na Bookman Old Style, rozmiar 10 pt, kolor brązowy,
b) Rozdział 2 – na Courier, rozmiar 14 pt, kolor niebieski,
c) Rozdział 3 – na Comic Sans MS, rozmiar 11 pt, kolor czerwony,
d) Rozdział 4 – na Impact, rozmiar 13 pt, kolor zielony,
e) Rozdział 5 – na Verdana, rozmiar 12 pt, kolor fioletowy.
6. Ustaw wcięcia akapitowe w treści każdego rozdziału (wcięcia specjalne dla pierwszego wiersza) 2 cm
7. Ustaw odstępy między wierszami:
a) Rozdział 1 – dokładnie 20 pt
b) Rozdział 2 – dokładnie 15 pt
c) Rozdział 3 – podwójne
d) Rozdział 4 –1,5 wiersza
e) Rozdział 5 – pojedyncze
8. Ustaw wyrównania:
a) Rozdział 1 – do lewej i prawej (wyjustuj)
b) Rozdział 2 – do lewej
c) Rozdział 3 – do prawej
d) Rozdział 4 – wyśrodkuj
e) Rozdział 5 – do lewej i prawej (wyjustuj)
9. Umieść słowo „Rozdział” (każde) na środku wiersza i zmień czcionkę na Garamond (rozmiar 16 pt, kolor pomarańczowy)
10. Po ostatnim słowie rozdziału 1 wstaw przypis dolny oznaczony * o treści:
Encyklopedia PWN (1999), Warszawa
11. Po ostatnim słowie rozdziału 4 wstaw przypis dolny oznaczony ** o treści
Parki narodowe (2000). Wydawnictwo Szkolne, Poznań
12. Rozdział 2 przenieś między rozdziały 4 i 5, a rozdział 3 na koniec dokumentu i przenumeruj rozdziały.
13. Wstaw numerację stron w stopce, na środku strony, cyfry rzymskie.Wstaw w nagłówku stron aktualną datę oraz tekst (czcionka: Arial Black, rozmiar 12 pt, kolor złoty):
Anna Kowalska „Wiadomości przyrodnicze cz.1”
14. Podziel treść rozdziału 3 na dwie kolumny, a treść rozdziału 4 na trzy kolumny.
15. Zapamiętaj wprowadzone zmiany.
Zadanie 2.
1. Znajdź i otwórz plik samorząd.doc, a następnie zapisz go na dyskietce pod nazwą praca-2.doc
2. Zmień orientację stron w całym dokumencie z poziomej na pionową, a rozmiar papieru na A4.
3. Zamień wielkość liter w tytule na WIELKIE.
4. Wstaw zielone obramowanie o grubości 3 pt oraz bladozielone tło dla tytułu.
5. Dokonaj podziału dokumentu na strony wstawiając znak podziału strony przed tekstami:
Podstawową jednostką podziału...
Organem stanowiącym i kontrolnym województwa...
6. Dokonaj podziału tekstu na pierwszej stronie na akapity. Akapit drugi powinien zaczynać się od słów Prawo mieszkańców do wyłaniania..., a akapit trzeci od słów W związku z reformą... .
7. Ustaw odstępy pomiędzy akapitami na pierwszej stronie na 6 pt przed akapitem i 3 pt za akapitem.
8. Umieść listę numerowaną na drugiej i trzeciej stronie 3 cm od lewego marginesu.
9. Zdefiniuj tło tekstu (wyróżnienie) w liście numerowanej na drugiej stronie na turkusowe.
10. Wykorzystując dostępne w edytorze style, sformatuj pierwsze zdanie na drugiej stronie stylem Nagłówek 1, a pierwsze zdanie na trzeciej stronie stylem Nagłówek 2.
11. Otwórz z dyskietki praca-1.doc i przekopiuj cały Rozdział 1na koniec dokumentu praca-2.doc.
12. Zapisz dokument na dyskietce w formacie RTF (Rich Text Format).
Mimi
Wysłany: 16:05 10.06.2008
Temat postu:
Punktowanie, numerowanie i lista wielopoziomowa
Kierunki studiów w WSPiA:
Pedagogika
Administracja
Wychowanie fizyczne
Kosmetologia
Fizjoterapia
Filologie
Ratownictwo medyczne
Specjalności kierunku PEDAGOGIKA:
(1) Pedagogika resocjalizacyjna i penitencjarna
(2) Pedagogika społeczna
(3) Edukacja przedszkolna i wczesnoszkolna
(4) Animacja czasu wolnego
Przedmioty kształcenia ogólnego:
I-] Wybrane zagadnienia z filozofii
II-] Metody badań pedagogicznych
1-) Obserwacja
a-} Przedmiot obserwacji
b-} Techniki obserwacji standaryzowanej
c-} Granice poznawcze obserwacji
2-) Metoda szacowania
a-} Rodzaje skal ocen
b-} Źródła błędów w ocenie
3-) Eksperyment pedagogiczny
III-] Wprowadzenie do socjologii
IV-] Etyka zawodowa
V-] Język obcy
1-) Angielski
2-) Niemiecki
3-) Rosyjski
Przedmioty kształcenia ogólnego:
Wybrane zagadnienia z filozofii
Metody badań pedagogicznych
• Obserwacja
Przedmiot obserwacji
Techniki obserwacji standaryzowanej
Granice poznawcze obserwacji
• Metoda szacowania
Rodzaje skal ocen
Źródła błędów w ocenie
• Eksperyment pedagogiczny
Wprowadzenie do socjologii
Etyka zawodowa
Język obcy
• Angielski
• Niemiecki
• Rosyjski
Przedmioty kształcenia ogólnego:
1. Wybrane zagadnienia z filozofii
2. Metody badań pedagogicznych
2.1. Obserwacja
2.1.1. Przedmiot obserwacji
2.1.2. Techniki obserwacji standaryzowanej
2.1.3. Granice poznawcze obserwacji
2.2. Metoda szacowania
2.2.1. Rodzaje skal ocen
2.2.2. Źródła błędów w ocenie
2.3. Eksperyment pedagogiczny
3. Wprowadzenie do socjologii
4. Etyka zawodowa
5. Język obcy
5.1. Angielski
5.2. Niemiecki
5.3. Rosyjski
Przedmioty kształcenia ogólnego:
{A} Wybrane zagadnienia z filozofii
{B} Metody badań pedagogicznych
(01) Obserwacja
[i] Przedmiot obserwacji
[ii] Techniki obserwacji standaryzowanej
[iii] Granice poznawcze obserwacji
(02) Metoda szacowania
[i] Rodzaje skal ocen
[ii] Źródła błędów w ocenie
(03) Eksperyment pedagogiczny
{C} Wprowadzenie do socjologii
{D} Etyka zawodowa
{E} Język obcy
(01) Angielski
(02) Niemiecki
(03) Rosyjski
Mimi
Wysłany: 16:05 10.06.2008
Temat postu:
1. wysokość wierszy: 2cm, szerokość kolumn: 2cm, czcionka: Arial 30pt
X O O
O O X
X X O
2. wysokość wierszy: 1,5cm, szerokość kolumn: 4cm, czcionka: Comic Sans MS 15pt
czworonogi ruchome pies
nieruchome taboret
wielonogi ruchome stonoga
nieruchome kolejka
3. wysokość wierszy: 1cm, szerokość kolumn: 1,5cm, czcionka: Bookman Old Style 11pt
x 0 1 2 y 0 1 2 3
p 0.3 0.4 0.3 p 0.1 0.4 0.4 0.1
4. wysokość wierszy: 1,2cm, szerokość kolumn: 3,3cm, czcionka: Garamond 13pt
Szerokość w cm Liczba „G” Liczba „W”
31 - 32 2 4
32 - 33 1 5
33 - 34 2 3
34 - 35 2 0
35 - 36 7 2
5. wysokość wierszy: 1,3cm, szerokość kolumn: 1,3cm, czcionka: Impact 12pt
Wyższa Szkoła Pedagogiki i Administracji
w Poznaniu
Pedagogika Fizjoterapia
Administracja Kosmetologia
6. wysokość wierszy: pierwszego-1cm, drugiego-5cm, szerokość kolumn: 2cm, czcionka: Courier 12pt
zdecydowanie KUPIĘ łódź podwodną
997997 (po 20stej)
lub kom. 600600600 997997 (po 20stej)
lub kom. 600600600 997997 (po 20stej)
lub kom. 600600600 997997 (po 20stej)
lub kom. 600600600 997997 (po 20stej)
lub kom. 600600600 997997 (po 20stej)
lub kom. 600600600
7. wysokość wierszy: 0,9cm, szerokość kolumn: 3,2cm, czcionka: Verdana 11pt
1 2 3
1 0.15 0.04 0.02
2 0.03 0.25 0.07
3 0.02 0.02 0.40
8. wysokość wierszy: 1cm, szerokość kolumn: 1cm, czcionka: Tahoma 16pt
A B C
D E F
G H I
Mimi
Wysłany: 16:05 10.06.2008
Temat postu:
Korespondencja seryjna
Zadanie 1.
W pliku dane-kor-ser.doc (na dysku C) znajdują się dane kandydatów na studia.
• Ile jest dziewcząt wśród kandydatów?
• Ilu kandydatów urodziło się w 1979 r?
• Ilu kandydatów ukończyło technikum?
Zadanie 2.
Z dysku C otwórz plik list-kor-ser.doc (jest to wzór zawiadomienia o przyjęciu na studia). W miejscach oznaczonych „?” uzupełnij ten list o pola korespondencji seryjnej i/lub pola programu Word, tak aby powstały imienne zawiadomienia o przyjęciu na studia dla wszystkich osób z pliku danych dane-kor-ser.doc. Utworzony dokument zapisz pod nazwą zawiadomienia.doc.
Zadanie 3.
Korzystając z danych zawartych w pliku dane-kor-ser.doc utwórz imienne zaproszenia na wystawę dla wszystkich osób, które ukończyły szkołę w 1999 roku. Wykorzystaj gotowy tekst zaproszenia z pliku wystawa.doc z dysku C. Na zaproszeniu powinien znaleźć się zwrot grzecznościowy oraz imię i nazwisko. Utworzony dokument zapisz pod nazwą zaproszenia na wystawę.doc.
Zadanie 4.
Utwórz zaadresowane koperty typu DL dla wszystkich osób z pliku danych dane-kor-ser.doc. Adres poprzedź zwrotem grzecznościowym, całość: czcionka Arial 16pt, kolor czerwony. Utworzony dokument zapisz pod nazwą koperty-dl.doc.
Zadanie 5.
Korzystając z danych zawartych w pliku dane-kor-ser.doc utwórz imienne zaproszenia na przedstawienie dla wszystkich, którzy ukończyli liceum w roku 2000 (wykorzystaj gotowy dokument przedstawienie.doc z dysku C). Na zaproszeniu powinien znaleźć się zwrot grzecznościowy oraz imię i nazwisko. Utworzony dokument zapisz pod nazwą zaproszenia na przedstawienie.doc.
Zadanie 6.
Korzystając z danych zawartych w pliku dane-kor-ser.doc utwórz zaadresowane koperty o rozmiarze: 17cm (szerokość) na 10cm (wysokość) dla wszystkich, którzy ukończyli technikum. Na kopercie powinien znaleźć się zwrot grzecznościowy, imię i nazwisko oraz adres (czcionka Impact 15pt, kolor niebieski). Utworzony dokument zapisz pod nazwą koperty.doc.
Zadanie 7.
Wymyśl (napisz kolorowy tekst, dodaj rysunki) imienne zaproszenia na bal maturalny dla wszystkich osób z pliku danych dane-kor-ser.doc. Powstały dokument zapisz pod nazwą zaproszenia na bal.doc.
Mimi
Wysłany: 16:05 10.06.2008
Temat postu:
Excel – obliczenia
W pliku obliczenia.xls zachowaj rozwiązania poniższych zadań.
Zadanie 1. (Arkusz1) Przygotuj formaty komórek wg następujących wzorców,
zakres
komórek liczby / kategoria wyrównanie poziomo czcionka
A2:A8 Liczbowe, miejsca dziesiętne 0 Środek Times New Roman, rozmiar 13, kolor czarny
B2:B8 Tekstowe Lewe Arial, rozmiar 12, kolor niebieski
C2:C8 Data, typ: 14 marzec 2001 Środek Bookman Old Style, rozmiar 11, kolor czerwony
D2:D8 Walutowe, € (Euro), miejsca dziesiętne 2 Prawa Verdana, rozmiar 10, kolor brązowy
E2:E8 Procentowe, miejsca dziesiętne 1 Prawa Impact, rozmiar 9, kolor zielony
a następnie wprowadź do obszaru A1:E8 arkusza dane z poniższej tabeli.
Numer Nazwisko i imię Data wniosku Wpłata Stawka
1 Suseł Janusz 3-6-21 2340 18
2 Laufer Andrzej 3-5-9 256,52 5,5
3 Perek Jolanta 3-6-13 1890,63 7
4 Brodaty Henryk 3-8-11 119,6 12,3
5 Kosiaty Waldemar 3-9-6 11890 27
6 Pawełek Zuzanna 3-9-26 3467,12 8
7 Gierek Szymon 3-11-30 7390 9,5
Zadanie 2. (Arkusz2) W podanych komórkach oblicz wartości wypisanych poniżej wyrażeń matematycznych
• w komórce A3: (wynik: -1)
• w komórce C10: (wynik: 147)
• w komórce E15: (wynik: 0,55)
Zadanie 3. (Arkusz3) Korzystając z wbudowanych funkcji statystycznych obliczyć dla poniższych danych: sumę, średnią arytmetyczną, średnią geometryczną, minimum i maksimum.
34 43 56 43 34 76 54 37 87 38 45 76 59 76 46 78 92 57 54 28 35 45 47 89
Zadanie 4. (Arkusz4) We wskazanych komórkach oblicz:
A1 – ile dni trwała II wojna światowa,
A3 – ile dni minęło od początku roku kalendarzowego,
A5 – ile dni zostało do najbliższej sesji egzaminacyjnej.
Mimi
Wysłany: 16:05 10.06.2008
Temat postu:
Excel – 2
Zad. 1. Znajdź na dysku plik ranking.xls i otwórz go, wypełnij kolorowe pola, a następnie zapisz zmiany w pliku zadanie1.xls
Zad. 2. Znajdź na dysku plik turystyka.xls i otwórz go, dokonaj brakujących obliczeń w arkuszu wyjazdy, a następnie na podstawie danych w arkuszu sposób organizacji odpowiedz na pytania:
a) Ile osób w wieku poniżej 30 lat korzysta z poszczególnych sposobów organizacji wyjazdów (tzn. korzysta z biur podróży, wyjazdów zorganizowanych przez szkołę, zakład, organizuje wyjazdy samodzielnie)?
b) Pyt. a) dla przedziału wieku od 30 do 49 lat.
c) Pyt. a) dla ankietowanych w wieku co najmniej 50 lat.
d) Ile było wszystkich osób korzystających z poszczególnych sposobów organizacji wyjazdów?
e) Jaki % osób korzystających z poszczególnych form organizacji wyjazdów, stanowiły osoby w poszczególnych klasach wiekowych?
f) Ilu było ankietowanych w poszczególnych klasach wiekowych?
g) Podać liczbę osób korzystających z wyjazdów zorganizowanych (biuro podróży + zakład, szkoła) w każdej grupie wiekowej.
h) Jaki % wyjazdów w poszczególnych grupach wiekowych stanowiły wyjazdy zorganizowane samodzielnie?
i) Jaki % wyjazdów w poszczególnych grupach wiekowych stanowiły wyjazdy zorganizowane przez biuro podróży?
j) Jaki % wyjazdów w poszczególnych grupach wiekowych stanowiły wyjazdy zorganizowane przez zakłady i szkoły?
k) Ilu było wszystkich ankietowanych?
Zapisz powyższe zmiany w pliku zadanie2.xls
Mimi
Wysłany: 16:05 10.06.2008
Temat postu:
Oto zadania na informatykę, dla osób które nie zaliczyły:
Znajdź plik dane.xls, a następnie wykonaj poniższe zadania.
Zadanie 1. Opierając się na danych w Arkusz1:
a) na wykresie liniowym (ze znacznikami danych) przedstaw jak kształtowała się liczba wyjazdów turystycznych Polaków w latach 1998-2001. Na osi X zaznacz poszczególne lata, na osi Y liczbę wyjazdów; zatytułuj wykres i osie, nie zamieszczaj na wykresie legendy. Utworzony wykres zapisz jako nowy arkuszu o nazwie liniowy-1. Pozmieniaj punkty danych: 1998-koło, 1999-trójkąt, 2000-kwadrat, 2001-romb, wszystkie wielkości 20 pt, każdy innego koloru; zmień kolory i efekty wypełnienia w obszarze wykresu i obszarze kreślenia,
b) na jednym wykresie liniowym przedstaw, jak kształtowała się liczba wyjazdów turystycznych Polaków w I i III kwartale w poszczególnych latach; opisz oś X, nie zamieszczaj na wykresie osi Y; zrezygnuj z linii siatki; legendę umieść na dole; zmień kolor, styl i grubość obu linii; zapisz utworzony wykres jako nowy arkuszu o nazwie liniowy-2.
Zadanie 2. Opierając się na danych w Arkusz2:
a) na wykresie kolumnowym (I podtyp) przedstaw strukturę wydatków turystów zagranicznych w Polsce w 2000 roku; nadaj tytuły wykresu i osi; zrezygnuj z legendy; zapisz utworzony wykres jako nowy arkuszu o nazwie kolumnowy-1; wybierz różne rodzaje deseni dla poszczególnych kolumn; zmień kolory i efekty wypełnienia w obszarze wykresu i obszarze kreślenia,
b) na jednym wykresie kolumnowym 3-W przedstaw wydatki poniesione przez turystów w ciągu tych dwóch lat; nie zamieszczaj na wykresie legendy, ale etykiety wszystkich osi w czcionce Arial 8pt; zapisz utworzony wykres jako nowy arkuszu o nazwie kolumnowy-2; zmień kształty kolumn na 1999-stożek, 2000-walec oraz ich kolory i desenie.
Zadanie 3. Opierając się na danych w Arkusz3:
a) na wykresie kołowym z wizualnym efektem 3-W przedstaw liczbę przyjazdów do Polski wg przejść granicznych w roku 1999; zatytułuj wykres; w zamieszczonej w rogu legendzie podaj rodzaj przejścia granicznego, a przy poszczególnych częściach wykresu zamieść liczbę przyjazdów; zapisz utworzony wykres jako nowy arkuszu o nazwie kołowy,
b) na wykresie pierścieniowym (drugi podtyp) przedstaw przyjazdy w 2000 roku; zatytułuj wykres; nadaj etykiety danych w procentach; legendę umieść z prawej strony; zapisz utworzony wykres jako nowy arkuszu o nazwie pierścieniowy;
Zadanie 4.
Korzystając z danych zawartych w pliku wyjazdy.xls, zrób wykres średnich geometrycznych wyjazdów turystycznych Polaków dla lat 1998-2001. Wybierz: typ wykresu: kolumnowy grupowany, seria danych: koloru czerwonego z poziomym gradientem, obszar wykresu: kolor fioletowy, obszar kreślenia: kolor błękitny. Nadaj tytuły osi i wykresu, nie umieszczaj legendy. Utworzony wykres zapisz jako nowy arkusz o nazwie średnie.
Powyższe zmiany zapisz pod nazwą wykresy.xls
Magda
Wysłany: 16:05 10.06.2008
Temat postu:
Tak, to są osoby, które nie zdały ale nie wiem czy wszyscy czy tylko te grupy które mają na śniadeckich z taką babą (nie pamiętam nazwiska)... Pozdrawiam
beata503
Wysłany: 16:05 10.06.2008
Temat postu:
Ale te osoby wymienione to są z całości gr. B? To są osoby, które nie zdały?
Magda
Wysłany: 16:05 10.06.2008
Temat postu:
dla grupy B już są
http://www.au.poznan.pl/~teresag/wspia/
beata503
Wysłany: 16:05 10.06.2008
Temat postu:
Nie wiem, czy dla wszystkich grup (ale chyba tak), wyniki będą na tej stronie
http://www.au.poznan.pl/~idzi/
Być może jeszcze w tym tygodniu. Po lewej stronie jest odnośnik "wyniki". Na razie sa tylko dla ratownictwa medycznego, ale nasze pewnie tez niedługo się pojawią. Co do poprawki to nie wiem.
Pozdr. Beata
akluisak
Wysłany: 16:05 10.06.2008
Temat postu: Informatyka
orientuje sie ktos kiedy i gdzie beda wyniki z egzaminu z informatyki ? i kiedy ma byc ewentualna poprawka?
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2002 phpBB Group
Design by ArthurStyle
Regulamin